Schadeaangifte: uw kredietkaart

2 min

Is uw kaart gestolen of bent u ze kwijt? Contacteer Card Stop op 078 170 170.

Alles wat u moet weten om uw schade aan te geven

Wij begeleiden u stap voor stap, op basis van het type kredietkaart dat u hebt en de dekkingen die de kaart biedt.

  • U werd het slachtoffer van kredietkaartfraude?
  • U moet noodgedwongen uw (zaken)reis annuleren?
  • Uw onlineaankoop werd niet geleverd of stemt niet overeen met uw bestelling?
  • Een aankoop met uw kaart is beschadigd of werd gestolen?
  • U vertrekt op vakantie en u hebt autopech?
  • U wordt ziek en moet gerepatrieerd worden tijdens een vakantie die u hebt betaald met een betaalmiddel van Fintro?

Waar kunt u terecht om uw schade aan te geven? 

Visa Classic :

Vul het online aangifteformulier in.

Of bel gratis naar +32 2 664 45 25 van 9 tot 12 uur en van 14 tot 17 uur.

Mastercard Gold :

Is uw kaart kwijt of gestolen of bent u het slachtoffer van kaartfraude? Doe aangifte via mijnkaart.be.

Moet u een franchise betalen na tussenkomst van Worldline? Vul dit online aangifteformulier in om een beroep te doen op uw verzekering.

Of bel gratis naar +32 2 664 45 25 van 9 tot 12 uur en van 14 tot 17 uur.

Visa Business Blue :

Neem contact op met Europ Assistance:

Via e-mail naar het adres claims@europ-assistance.be (aankoopgarantie, garantie voor aankoop via internet …)

Of per post aan het adres van de verzekeraar.

Mastercard Business Premium et Mastercard Business Prestige :

Voor Cash Advance: +32 2 541 91 98

Aangifte Schade huurwagens, Verzekering bescherming tegen misbruik, Aankoopverzekering, Aankoopverzekering internet

Specifiek voor Mastercard Business Prestige: :

Voor dringende hulp in het kader van uw reisverzekering: +32 2 541 91 98  -  help@europ-assistance.be.

Voor IT assistance (24u/24 en 7d/7): +32 2 533 75 75 of help@europ-assistance.be.

Aangifte Reisverzekering, Vertraagde vlucht, Bagageverzekering